Аутсорсинг.
Комплексний супровід.

Адвокати/юристи юридичної компанії ТОВ «Правова стратегія» – надійні фахівці з супроводу підприємств у Дніпрі, які спеціалізуються в таких питаннях близько 15 років, тому за цей час вирішили проблеми з кредиторською та дебіторською заборгованістю, упорядкували договірну та адміністративну роботу, залагодили трудові аспекти , відбили інтерес органів контролю. З нами ви однозначно досягнете:

Менеджмент кожної компанії компанії сегменту малого або середнього бізнесу, що поважає себе, рано чи пізно приймає рішення про заснування юридичної служби на своєму підприємстві, будь то один юрист або цілий юридичний відділ.

Часто штатний юрист потрібен у зв’язку з розширенням бізнес-процесів: нарощуванням обсягу клієнтської бази, кола ділових партнерів, збільшення обсягу договорів, що, природно, свідчить про розвиток підприємства. Зростає також і кількість звернень підприємців за кваліфікованою юридичною допомогою через якесь переформатування відносин контрагентів з ділової мови слів, як це було прийнято раніше донедавна, у ділову мову документів.

Також у нелегких економічних умовах багато контрагентів, які ще вчора платили за рахунками вчасно та в повному обсязі, сьогодні, використовуючи якісь неоднозначні положення чи інші юридичні «слабості» укладеного договору, намагаються знайти лазівки аби тільки відстрочити або відшукати спосіб не виконувати. узяті зобов’язання взагалі. Зважаючи на те, дедалі більше компаній звертаються за професійною юридичною допомогою вже на ранніх етапах встановлення серйозних правовідносин.

Деякі підприємці, виявляючи проблему юридичного характеру на своєму підприємстві (суперечка з контрагентом, розробка мега-контракту для грандіозного проекту, необхідність отримання тієї чи іншої довідки від або з…), з метою оперативного вирішення проблеми, що виникла, звертаються за разовою допомогою до юриста, якого зазвичай знаходять через Інтернет, за оголошенням у друкованих виданнях, а то й зовсім за оголошенням на стовпі. Однак за співпраці з такими фахівцями слід пам’ятати про три аспекти, з якими обов’язково зіткнеться підприємець:

юрист, який виконує разову роботу, не буде знайомий зі специфікою бізнесу Клієнта, а отже, не володітиме правовими нюансами побудови відносин з контрагентами, що вимагатиме більшого часу на опрацювання ситуації та може негативно позначитися на результаті виконаних ним робіт;

у разі отримання Клієнтом незадовільного для нього результату разово залучений юрист абсолютно безболісно перенесе це, максимум – на вимогу Клієнта поверне частину гонорару. Клієнт замість втратить час на пошук більш кваліфікованого фахівця, а що для будь-якої ділової людини є Час?

у підприємця формується хибна думка про те, що коли за справу беруться юристи, то будь-яка справа зазнає фіаско, оскільки час та гроші було витрачено, а результат такої витрати ресурсів не виправдовує.

Тоді керівництво, нарешті, розуміє: за якість та швидкість потрібна належна оплата. А час зараз такий, що витрати аби скорочувати… І як же в такій ситуації забезпечити собі і здоровий сон, і звести до мінімуму витрати? Насправді все досить прозаїчне! Потрібно звернути свій погляд у бік Європи.

Більшість європейських країн вже давно навчилися заощаджувати на непрофільних функціях підприємства, таких як бухгалтерія, юридичний супровід, робота з інформаційними технологіями, надаючи послуги в аутсорсинг спеціалізованим компаніям. Корисність інструменту аутсорсингу поступово розуміють і вітчизняні підприємці.

Основними причинами популярності позаштатного обслуговування підприємства (аутсорсингу) є можливість значно знизити рівень витрат компанії на утримання штатних одиниць (робоче місце, заробітна плата, сплата лікарняних, відпускних податків та зборів тощо).

Значно збільшуються при цьому якість юридичного обслуговування за рахунок того, що за роботи, доручені спеціалізованою юридичною компанією, береться саме той фахівець, кваліфікація та досвід якого відповідає поставленому завданню. Це дозволяє швидко, якісно та відносно недорого отримати бажаний результат.

Юридичний аутсорсинг: механізм роботи з аутсорсером

Професійний аутсорсер (юридична компанія) в жодному разі не повинен перекладати на плечі Клієнта функціонування та підтримку механізму аутсорсингу (обмін інформацією, контролем за виконанням поставлених завдань тощо). Налагодження організації процесу роботи фахівців та обміну інформацією з працівниками підприємства є одним із основних завдань менеджменту компанії-аутсорсера. Цей факт знімає з керівника компанії ще один тягар – контроль за юрслужбою підприємства, оскільки система звітності аутсорсера забезпечить необхідне інформування менеджменту у потрібній частоті та обсязі.

Конфіденційність юридичного аутсорсингу

Дуже важливим моментом у відносинах з аутсорсером є момент конфіденційності, оскільки робота юриста зазвичай пов’язана з використанням документів з грифом «КОНФІДЕНЦІЙНО». Тому професійний аутсорсер зобов’язаний гарантувати та забезпечувати інформаційну безпеку свого клієнта, вживаючи всіх необхідних для цього заходів, зокрема, шляхом проведення спеціального інструктажу своїх фахівців щодо суворого дотримання всіх внутрішніх правил щодо конфіденційності та нерозголошення інформації, яка стала їм відома під час виконання своїх трудових обов’язків, а також встановлення відповідальності за такі порушення. Крім цього, слід зазначити, що під час підписання договору про аутсорсинг підписується також угода про нерозголошення, що також підвищує рівень інформаційної надійності.

До кого слід звертатися?

Звертатись, звичайно, варто до компаній, які спеціалізуються на подібних послугах та можуть запропонувати власну, відпрацьовану роками методику супроводу. З усього сказаного вище напрошується цікавий висновок: основним принципом роботи юридичного аутсорсингу є встановлення та підтримка «юридичного здоров’я» підприємства, а не лікування його «захворювань». Тому запобігання проблемам юридичного характеру – головне завдання професійного юридичного аутсорсера.

При дилемі впорається самому або ж витратитися на адвоката в Дніпрі з адміністративних, кримінальних, цивільних, сімейних, спадкових, кредитних, трудових чи господарських спорів, треба врахувати таке. Але пам’ятати треба про те, що при неправильному виборі правової позиції чи захисту, а також при неправильному формулюванні позовних вимог, не знання процесуальних прав, не розуміючи механізму доведення або заперечення доказів іншої сторони, Ви можете втратити процесуальний час на свої права, які надалі застосувати буде вже неможливо, навіть якщо ще не ухвалено рішення і навіть якщо ви готові добре витратитись.

Також частою помилкою громадян стає помилкова думка, що якщо вони не з’являться до суду, то рішення не ухвалять. Або, якщо ухвалять рішення, то ця справа ще поправна в апеляції. А тим більше воно стає практично не можна виправити після набуття ним законної сили і терміни на його оскарження в касаційній інстанції давно втрачені. Також варто мати на увазі, що існують малозначні суперечки, які взагалі не підлягають касаційному перегляду.

Щодо практично непоправних ситуацій, під цим слід розуміти так. Так, рішення, яке набрало законної сили, може бути переглянуте в касаційному порядку, якщо не вважається малозначним і в порядку перегляду за новими обставинами. Ця процедура дуже непроста, оскільки такі обставини мають бути. Для цього існують адвокати з сімейних суперечок із таким досвідом, які мають досвід робити деякі трюки. Наприклад, створити такі обставини. Або знайти інші підстави зайти до суду на таку вимогу з новим позовом.
І ще такий нюанс.

Іноді найнеобразливіше рішення, наприклад, про розірвання шлюбу, є водночас і рішення про встановлення якогось факту навіть випадкового. Наприклад, про спільне проживання з певного періоду. На перший погляд, це дрібниці, але треба розуміти, що будь-яке рішення з встановленим фактом, вірний він чи не дуже, може послужити вам ведмежу послугу. Оскільки факти, встановлені рішенням суду, які набрали чинності, не вимагають повторного доведення і мають докорінне значення. Це означає, що при розгляді будь-якого іншого спору, ця обставина матиме аксіому. Наприклад, у спорах де цей період матиме ключове значення, коли майно було придбано до цього чи вже після і, відповідно, рішення у справі може бути вже не на вашу користь.

А при виборі адвоката у спадкових справах, як і при виборі лікаря, цікавтеся не лише його стажем, оскільки він починається з моменту його першого працевлаштування за спеціальністю, а й кількістю операцій, проведених ним за цей час. Який його графік судових процесів (щоденний або раз на квартал чи раз на рік)? Адже при виборі лікаря всіх зазвичай цікавить він щодня оперує або іноді. Іноді льотчик, а іноді ендокринолог.

На жаль, чинне законодавство від цього промаху не захищає. Відсутня якась законна сертифікація про спеціалізацію адвоката і його «пробіг» у судовому захисті.

Робіть висновки, вирішуйте самі. Ніхто це за вас не зробить